субота, 17 листопада 2012 р.

кекси шоколадні з грушею


рецепт простий, складників мало,  результат несподіваний )) приємний )

100 грам чорного шоколаду  розтопити на бані водянній , дати охолонути.
100 грам  масла кімнатної температури  збити міксером (3 хв) з 50 гр цукру.
додати 2 жовтки , збити.
шоколад ,збиваємо далі.
борошно 50 грам просіяне і 1 чайна рівненька ложечка порошку до печива. для надійності. все далі міксуємо))

в сухій чистій посудині збиваємо 2 білки з 25 грамами цукру. до гладкого блискучого стану , круті піки ,чи стоячої піни , хто вже як називає)))
ложкою вводимо  1/3 білків в тісто . потім і всі додаємо. акуратно вимішуємо  до однорідності, щоб білих білків не було видно.

накладаємо у форми змащені і посипані злегка борошном .я використовую паперові вставки , і нічого не мащу.
заповнюємо не більше  половини форми. бо росте , як дурне)))
туди ж в серединку 1/4  , а можна 1/2  грушки почищеної від серединки і шкірки.
кількість груш  залежить від  розміру форм. в мене величенькі форми. і вийшло 8 штук кексів і 2 грушки пішло  . так тіста я дала  більше половини,то ж  не думала , що рости так гарно буде))) в процесі випікання  грушки мої втопилися в тісті . в ідеалі  кусочок груші має виглядати з готового кексу.
головне, ну майже головне ))) печемо в гарячій духовці 20 хв при 190 градусах Цельсія,  і 30 хв  при 160. щоб пропеклись грушенята.

утворюється ніжна кірочка злегка хрустка.  кекси рихлі , повітряні , не забиті! і дуже ніжні.

так ..... що я забула ? .... а! таке тісто , на мою думку,  дуже б гарно підійшло до шоколадних тортів.  ніжних , з легким кремом , мабуть не масляним.. скоріше з маскарпоне .....
я ділюся , а ви пробуйте і експериментуйте!

Немає коментарів:

Дописати коментар