суботу, 14 січня 2012 р.

Pandora's box...... або наперекір міфам

Читаючи заголовок згадується легенда ....правда ?
Мою історію міфом не назвеш, тут реальність ...
Отже, минулого року придбала  уціненого фаленопсиса . Без квітів , із засохлими корінцями і пошкодженими листочками. Прийшла до дому, і аж тоді побачила назву "Pandora's box" . ???????
А яке ж воно має зацвісти? І що то за квітка, що її  назвали саме так?
 В мене була величезна надія і бажання , щоб фаленопсис  віджив, і зі всіма моїми стараннями і бажанням рослини відродитися- на Різдво я отримала подарунок!
Ніжні , тендітні квіточки , як метелики, обсіли  гілочки. Тепер кожна тішить  моє око своїм народженням - розцвітанням.
 Ось так відкрився мій ящик Пандори. Наперекір міфам і легендам! З красою, любов"ю , радістю, милуванням і найголовніше щастям! бо для мене є велике щастя -отримати такий цвіт за мою роботу!


3 коментарі:

  1. Яка краса! НЕхай на твоєму шляху відкриваються тільки Такі ящики Пандори. Міфам і стереотипам назло. :)

    ВідповістиВидалити
  2. вау!!! як красиво!!!! то все завдяки твоєму бажанню і любові до квітів ;)
    я бабусі дарувала живий, чудовий фаленопсис...але дива з ним так і не сталось ((( не зберегли вони його (((

    ВідповістиВидалити
  3. гарно як! а в мене живе лиш один фікус, а все інше гине чомусь. не вмію я за ними доглядати :(

    ВідповістиВидалити