неділю, 5 лютого 2012 р.

про кнайпи Львова

   Хвалила я завжди "япону хату" , та , що  біля оперного театру.Смачно готують суші , можна замовляти до дому, так, але обслуговування добило сьогодні.
Останній раз сиділи в залі підвальному для курців. місця не було в інших. то задоволення мало. По перше- склалося не приємне враження ,  власне - забігайлівка. Добре, що обслужили швидко і смачно вдалися суші. Цей раз я вирішила не псути собі здоров"я , не бути пасивним курцем - замовила столика. Там ,де найбільше подобається- біля чайної.  Особливо нікуди не спішили, але знаючи , що пів години треба чекати на своє замовлення , хотілося б швидше зробити свій вибір і щоб в нас його прийняли. Поряд ще були зайняті столики і в чайній якась церемонія, схожа на святкування дня народження. Офіціантки ходили туди-сюди дуже заклопотані. Покликала разів зо два вголос одну дівчинку.... то та як пішла- так і з кінцями.  Тиснули час від часу супер-пуппер кнопку виклику.... безрезультатно.Пів години до нас так і ніхто не підійшов, та одна офіціант , яка постійно знаходилась там , просто "включила ігнор" ... вона займалася іншими столиками поряд, але дальше своєї руки, ну ніби й не бачила.
Чи є дальше бажання сидіти? ні!
Книгу скарг брати? а  толку то з неї... вирвав сторінку -переклеїв, чи там не купа всілякої дурилки.  В них якщо вона і є- то справжню, чисту покажуть санепідемстанції. :)
  Вирішили йти геть ,але на шляху попалася  адміністрація.  Я ще досить коректно розмовляла , радила змінити персонал, і нехай би собі шукали інших офіціантів , аніж те, що є. Вибачалися, втішали, що замовлення швидесенько принесуть ....але самі розумієте ...їсти те вже ризиковано :)
тим більше, знаючи наш народ, та ж недобра офіціантка добряче досолила б ту страву , в кращому випадку, або ж щось інше, не хочеться думати про таке .

Не хотілося вже нікуди йти. Та  згадали , що неподалік є новий заклад- "Del Pesto", ось і вирішили спробувати.
Настрій самі розумієте який :) запал до сварки, накручена вже добряче.
  Але  гарне обслуговування , приємне облаштування зали, і музика , як " пальцем в небо" )) моя з улюблених , - зробили своє. Швидесенько, не гаючи часу , до нас підійшов хлопчина, чемно привітався , назвався , запропонував присісти, роз"яснив все .
 є різниця ? правда? 
Прийшов інший офіціант, не менш ввічливий , приніс меню. Я одразу оком кинула на стіл.....на наявність кнопки :) без зайвих слів моїх ,одразу ж і відповідь почула- я в залі.
хм...також є суші.... ну,  спробуємо)))
Чекали ми на замовлення хвилин 8. Так ,я така :) , я засікала :)
... і завжди, коли б я не повернулася- мене знаходили очі нашого офіціанта. Він завжди бачив , чи треба підійти ,  не заважав своїм шастанням туди-сюди , одразу забираючи з під носа все :) одним словом -догодив :) вишколений на 5 з " +"  !
За таку роботу не шкода дати і чайові.
Завжди в суму чеку включається і обслуговування персоналу .Не знаю точно , чи то є нормою, але в "япона хаті "  13 % від суми.  І чайових я там більше нікому не дам, і вам не раджу... і не піду ,мабуть, туди :)

....Легка італійська музика,  затишок , сиплеться сніжок за вікном (аж до самої підлоги вікно ) смачно , гарне обслуговування , помірні ціни  ...ось, що ще треба для хорошого вечора ?

Якщо, все ж таки ,хтось з львів"ян надумаєте туди йти- то раджу спробувати їхній кавовий коктейль:  "del pesto" ,  і суші там також смачні ;)
Наступного разу будемо пробувати  дичину ,або італійську кухню. Думаю, що не розчаруємось.

---------
  А ще дуже сподобався дизайн закладу , щось типу шеббі.  Я не  дуже спец в такому, але якщо хтось із наших знавців загляне , то можливо і підкаже))
ось віртуальний тур
 http://welcome.lviv.ua/index.php?cat=infopolis_restorans&id=905 


Рекомендую!

1 коментар: